هیجان انگیزترین شهربازی های دبی

هیجان انگیزترین شهربازی های دبی دبی ، علاوه بر معماری لوکس و ساختمان های خیره کننده اش ، تفریحات متنوع و شهربازی های مهیجی دارد که بازدید از آن ها برای توریست ها لذت بخش است. با سفر366 در این مطلب همراه شوید تا با هیجان انگیزترین شهربازی های دبی آشنا شوید.   شهربازی آی […]

هیجان انگیزترین شهربازی های دبی

هیجان انگیزترین شهربازی های دبی

دبی ، علاوه بر معماری لوکس و ساختمان های خیره کننده اش ، تفریحات متنوع و شهربازی های مهیجی دارد که بازدید از آن ها برای توریست ها لذت بخش است.

با سفر366 در این مطلب همراه شوید تا با هیجان انگیزترین شهربازی های دبی آشنا شوید.

 

  • شهربازی آی ام جی (IMG Worlds of Adventure)

شهربازی «IMG Worlds of Adventure» یکی از هیجان انگیزترین شهربازی های دبی است که به‌عنوان اولین پارک تفریحی داخلی و سرپوشیده بزرگ جهان شناخته شده است.

این مجموعه ، 140 هزار مترمربع است و ظرفیت 20 هزار نفر را دارد.

شهربازی آی ام جی، یک مقصد مناسب برای سرگرمی خانوادگی در بین تفریحات دبی است.

این پارک چهار بخش اصلی دارد که شامل منطقه مربوط به دنیای مارول، دنیای کمیک، دنیای کارتون، منطقه گمشده، منطقه لگو و اتاق فرار است.

سینمای بزرگ و مجهز، رستوران ها و کافه های متنوع و فروشگاه های خرید از جمله امکانات جانبی شهر بازی آی ام جی بشمار می روند.

وبسایت شهربازی آی ام جی دبی:  imgworlds.com

 

شهربازی آی ام جی (IMG Worlds of Adventure)

  • شهربازی لگو لند دبی(Legoland Dubai)

شهربازی لگو لند دبی (Legoland Dubai) به عنوان بخش جذابی از مجموعه تفریحی پارک اند ریزورت دبی در سال 2016 افتتاح شد و با دارا بودن 60 میلیون قطعه لوگو در زمره بزرگترین شهربازی های لگوی جهان قرار گرفت.

در شهربازی لگولند دبی کودکان ابتدا با مراحل و روند ساخت لگوها آشنا می شوند و بعد با همان لگوها، اسباب بازی های محبوب خود از عروسک تا ماشین را می سازند. در بخش دیگری از لگولند، کودکان در گروه های مختلف قرار می گیرند و در فعالیت های مختلفی شرکت می کنند تا بدین طریق ضمن بازی و تفریح، مهارت های اجتماعی خود را نیز تقویت بخشند.

لگو لند دبی از 6 بخش مختلف با طراحی‌های متفاوت تشکیل می‌شود که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن مینی لند است. در این بخش می‌توانید بیش از 15 هزار سازه مینیاتوری را ببینید که مکان‌های معروف جهان و بخش‌هایی از جاهای دیدنی دبی هستند .

لگو لند بهترین شهربازی دبی برای کودکان 2 تا 12 سال است.

وبسایت شهربازی لگو لند دبی : legoland.com

شهربازی لگو لند دبی(Legoland Dubai)

  · شهربازی موشن گیت دبی (Motiongate Dubai)

شهربازی موشن گیت دبی (Motiongate Dubai)، یکی از بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین پارک‌های تفریحی و شهربازی های دبی است.

این شهربازی با والت دیزنی معروف برابری می‌کند که با بهره گیری از شخصیت های کارتونی استودیوهای فیلم سازی مطرحی نظیر لاینز گیت (Lionsgate)، کلمبیا پیکچر (Columbia pictures) و دریم ورکس (Dreamworks) فضایی طراحی کرده است که یادآور انیمیشن های خاطره انگیز دوران کودکی مانند کارتون شرک است.

     · شهربازی موشن گیت دبی (Motiongate Dubai)

شهربازی موشن گیت، دارای چندین ترن هوایی غول آسا است و علاوه بر آن سرسره آبی بزرگی در آن قرار دارد که گفته می شود از ظرفیتی حدود 793000 گالن آب برخوردار است.

شهربازی موشن گیت دبی سالن نمایشی با ظرفیت 1000 نفر و چندین فروشگاه و حراجی، تعداد زیادی رستوران و کافی شاپ را در خود جای داده است.

شهربازی موشن گیت دبی یک مقصد پرطرفدار برای خانواده‌ها و علاقه‌مندان به سینما است.

     · شهربازی موشن گیت دبی (Motiongate Dubai)

   · شهربازی آکواونچر دبی (Aquaventure Waterpark)

یکی از بهترین مکان های تفریحی و پارک های آبی دبی شهربازی آکواونچر دبی (Aquaventure Waterpark) است.

آکواونچر در مجموعه هتل مجلل آتلانتیس د پالم که یکی از بهترین هتل‌های دبی محسوب می‌شود، ساخته شده است. این پارک به‌دلیل داشتن طولانی‌ترین سرسره‌ جهان، از معروف‌ترین شهربازی های دبی به حساب می آید.

تفریحات این پارک برای همه سنین سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز بوده و از تنوع بالایی برخوردار است. این تفریحات در چند بخش اصلی پارک دسته‌بندی می‌شوند که شامل بخش واتر ساید، بخش رودخانه، کلاب کودکان و بخش کوسه‌ها می‌شود. علاوه بر آن این پارک آبی مطرح دارای محوطه ساحل اختصاصی و زیپ لاین هم هست.

   · شهربازی آکواونچر دبی (Aquaventure Waterpark)

     · شهربازی کیدزانیا دبی (KidZania Dubai)

شهربازی کیدزانیا دبی (KidZania Dubai)از جمله شهربازی های آموزنده سرپوشیده است که در طبقه دوم مرکز خرید دبی مال قرار گرفته است.

مجموعه شهربازی‌های کیدزانیا ، محیطی شبیه‌ سازی شده به صورت یک شهر است که در کشورهای دیگر هم نمونه‌هایی از آن ساخته شده است.

کودکان در این شهر برخی مهارت‌های اجتماعی به ویژه مهارت‌های شغلی را با تجربه حضور در اجتماعی شبیه به جامعه واقعی بدست می‌آورند و در بیش از 60 فعالیت مختلف ازجمله نقش‌های پزشک، آتش‌نشان، خبرنگار و… بازی می کنند.

     · شهربازی کیدزانیا دبی (KidZania Dubai)

هدف اصلی این مکان، آموزش مهارت‌های اجتماعی، همکاری، مسئولیت‌پذیری و خلاقیت به کودکان است.

این شهر واحد پولی مخصوص به خود را دارد که به آن کیدزو (Kidzoes) گفته می‌شود. به هر کودک در زمان ورود به شهر مقدار مشخصی از کیدزو داده می‌شود که می‌تواند با آن به بازی و خرید از غرفه‌های خوراکی بپردازد.

     · شهربازی کیدزانیا دبی (KidZania Dubai)

        · شهربازی شهر متل پلی (Mattel Play! Town)

شهربازی شهر متل پلی (Mattel Play! Town) از دیگر شهربازی‌ های دبی است که در مرکز خرید روباز سیتی واک دبی قرار گرفته است.

این شهربازی مناسب کودکان 2 تا 10 سال است.

بازی‌های این شهربازی براساس شخصیت‌های داستانی و کارتون‌های پرطرفدار کودکان طراحی شده‌اند که شامل بارنی و دوستان، توماس و دوستان، باب معمار، آنجلینا بالرین و آتش‌نشان سام می‌شوند.

در هر بخش، شخصیت‌های عروسکی کارتون‌های محبوب، نمایش‌های شاد و خلاقانه برای کودکان اجرا می‌کنند.

اغلب این بازی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا علاوه بر جنبه سرگرمی جنبه آموزشی هم داشته باشند.

        · شهربازی شهر متل پلی (Mattel Play! Town)

     · سیاره جادویی دبی (Magic Planet)

سیاره جادویی دبی (Magic Planet)، از محبوب ترین شهربازی های دبی است که در مرکز خرید امارات مال قرار گرفته است.

این شهربازی ، موفق به دریافت جوایز بین‌المللی در بخش‌ برترین شهربازی‌های امارات و همچنین بهترین شهربازی‌های منطقه خاورمیانه شده است.

بازی‌های این مجموعه تفریحی ، شامل بازی‌های ویدئویی، بازی‌های مهارتی، بازی‌های حماسی و همچنین بازی‌های جایزه محور ، مسابقات ماشین‌سواری و جامپینگ می‌شوند.

 

سخن پایانی

در این مطلب هیجان انگیزترین شهربازی های دبی را به شما معرفی کردیم. با توجه به تنوع شهربازی های دبی ، بهتر است با توجه به سلیقه خانواده خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید .

پیشنهاد می‌کنیم برای سفر به این شهر توریستی، به صفحه تور دبی در وبسایت سفر366 سر بزنید.

همچنین می‌توانید با استفاده از گزینه تور اقساطی دبی، هزینه‌های سفرتان را در چند قسط پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در مجموعه سفر366 در تماس باشید.

تلفن تماس: 46 3 42 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *